Sommeravslutning i T-10

Publisert av Geirhild Snildal Engen den 10.06.26.

Bord 1

Bord 2

Bord 3

Høyt under taket 

Ved anretningsbordet

Vi hadde en kjempehyggelig sommeravslutning på T-10. I år var vi nesten 80 stykker som koste oss med god mat og drikke. Det var topp stemning ved bordene, både i ordresalen og i salongene i 2. etasje. God sommer!